8 martie 2015

Turta dulce de Ziua Femeii - Suflet dulce de femeie

La multi ani, dragele mele! Sa fiti sanatoase si fericite, iar soarele sa va zambeasca si sa va imbratiseze in fiecare zi.
V-am adus flori. Multe flori. In aceasta primavara mi-am satisfacut pofta de joaca cu florile. Le-am facut din glazura, din fondant, combinate intre ele, sub forma de tablou, sub forma de cadou pentru doamne si domnisoare.

Dupa cum vedeti, am ajuns sa impodobesc chiar si suportul meu de bijuterii sub forma de colivie.:)


Insiruiesc pozele pe care le-am facut si va daruiesc cel mai frumos indemn de a-ti trai viata pe care l-am citit vreodata.

" Viaţa este oportunitate, foloseşte-o. 
  Viaţa este frumuseţe, admir-o. 



  Viaţa este un vis, realizează-l. 
  Viaţa este o provocare, înfrunt-o. 



  Viaţa este un joc, joacă-l.
  Viaţa este o promisiune, realizeaz-o. 




  Viaţa este tristeţe, depăşeşte-o.
  Viaţa este un cântec, cântă-l. 




  Viaţa este o luptă, accept-o.
  Viaţa este o tragedie, înfrunt-o. 




  Viaţa este o aventură, îndrăzneşte.
  Viaţa este noroc, fă-ţi-l.
  Viaţa este viaţă, luptă-te pentru ea."
- citat de Maica Tereza -

4 comentarii:

  1. Superbe martisoare, adevarate bijuterii, dulci si la propriu si la figurat :) La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rita, ce minunatii ai mai facut! Mainile tale de aur nu obosesc niciodata. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. O expozitie de minunatii!! Te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar bijuterii! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere